Farebné vlasy... Alebo nie?

1:31 PM


Nikdy som si nemyslela, že to poviem, ale mám naozaj veľa práce. Teraz sa určite všetci chytáte za hlavu a pýtate sa sami seba, že či to myslím vážne, alebo fakt niečo robím. Ja. Áno! Naozaj, neklamem. V poslednej dobe je toho už na mňa naozaj priveľa. Píšem recenzie na knihy, ktoré tu hopefully uverejním niekedy v priebehu budúceho týždňa, dokonca mám fotky z bratovej narodeninovej oslavy, ktoré mi ležia v počítači a ešte stále som z nich nespravila žiaden zmysluplný článok, v škole je toho NESKUTOČNE veľa, na  mojom Tumblr blogu je toho veľa a nestíham. Ale naozaj, naozaj sa snažím. Whatevs.

Viem, že som tu už aspoň rok nepridala žiaden článok, a keďže sa naozaj pohrávam s myšlienkou ostrihať si vlasy nejako po lopatky, potom ich zosvetliť a spraviť si farebné ombré (pokojne by som brala vlasy farebné celé, ale nemám odvahu zosvetľovať si ich úplne. Prinajhoršom to neskôr odstrihnem :D ), tak som sa rozhodla, že prebehnem tumblr a nájdem nejaké farebné inšpirácie. Enjoy. 











Aký máte názor na farebné vlasy vy? :) 
P.S.: Ľúbim Vás neskutočne veľmi najviac, ste najviac lovely a potrebujete to vedieť. :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Mne sa straaašne veeľmi páčia, ale vždy som sa bála, že by sa mi potom vlasy zničili alebo začali vypadávať :/

    ReplyDelete

Followers