RANDOM trochu o počasí, zajačikoch a tak.

12:37 PM

To je tak, keď sa zobudím o pol ôsmej ráno, lebo mi nejaký člen rodiny otvoril vetračku na okne a zvonka sa ozývajú zvuky nejakej apokalyptickej potopy.  Trochu som sa síce bála, že mi naprší do izby, ale časť mňa, ktorá je lenivá, prázdninová a má značnú prevahu, ostala ležať v posteli a tak nejak na dve hodiny zaspala. Po mojom zobudení už až tak nepršalo a teraz to vyzerá, že sa do večera možno trochu vyčasí :). 

Oh ja viem, počasie je celkom nezáživná téma... Ale tak čo už, nechcem tu dávať len samé obrázky :D a mám náladu na písanie takže wooohooou, táto nálada o chvíľu odíde a úprimne, neviem povedať, kedy sa zase objaví. Snažím sa užiť si ju čo najviac. :D

+ Nejaké tie random obrázky :D *už fakt neviem, odkiaľ som ich sťahovala, tak...*









*Trochu Larry tetovania ♥*

You Might Also Like

1 comments

Followers