Back 2 school?!

12:25 PM

Na we♥it plno obrázkov, na tumblr trend, pinterest a youtube zahltený. Čím? Predsa Back to school. 
BACK. TO. SCHOOL!

Dnešný článok je len trochu taký vykecávací a rozmýšľam, že budúci piatok vám poviem, čo je to prekvapenie, ale first things first, poďme na ten článok. 

Keď sa ma moja o päť rokov mladšia sestra včera spýtala, či už som si vybrala čo si oblečiem prvý deň školy, ostala som trochu zarazená a musela som sa okamžite pozrieť do kalendára *nemusela, vyšiel EP, vedela som čo je za deň :3* . Ale nie, nemám vybraté dokopy nič. Ako sa poznám, tak sa druhého septembra ráno nájdem pred skriňou s jeansami v jednej ruke a nejakým tričkom v druhej. Ľudia čo ma poznajú vedia, že ak to nie je nejaká mega slávnosť napríklad ples v opere *akoby som tam niekedy bola :D :D ale chápete to, nie? :D * alebo niečo iné, tak si neoblečiem nič fancy. A už vôbec nie, keď viem, že tam budem +-15 minút a ľudí okolo mňa poznám. 

Preto ak radi čítate back to school články a inšpirácie a podobné, tak sa toho na našom blogu asi nedočkáte. Za prvé som príliš lenivá niečo ozdobiť, tak všetko nechávam tak, ako to kúpim, za druhé veci si kupujem až keď som už prvý alebo druhý deň v Čadci a za tretie, JE LEN POLOVICA AUGUSTA! Ešte mám 2 týždne a nejaké hodiny na to, aby som mohla pokojne sedieť pri tumblr, twitteri, instagrame, youtube a nejakých seriáloch tak žiadnu paniku, ešte máme dosť času :D :D všetci. Takže keď nešaliem ja, nemusíte ani vy a poďme byť pokojní a ešte chvíľu nič neriešiť :)

Ľúbim Vás strašne veľmi moc a ďakujem za presiahnutie 700 zhliadnutí! ♥ Ste najlepší. Ani si neviete predstaviť, aké je super vedieť, že niekto chodí na náš blog a číta, čo napíšeme. Veľmi si toho vážim :)


You Might Also Like

0 comments

Followers