We♥it INSPIRATION? :D

3:09 PM

Dnes som sa trochu netradične vybrala na prieskum. Kam? Na we♥it. Nie že by som pri tom nepresedela každý deň, ale dnes to je iné, tak nejak trošku špeciálne? :D Prečo? Idem hľadať inšpiráciu. Poďme na to!

Čo znamená slovo inšpirácia?
-ie, -ií, -iám, -iách žen. r. vnuknutie, popud, tvorivé nadšenie;
chvíľa najvyššieho tvorivého napätia: básnická, umelecká i., pramene i-ie;
(zdroj: slovnik.azet.sk)

Ako všetci dobre vieme, tak je we♥it plný inšpirácie. Preto som pre Vás vybrala 5 náhodných obrázkov, ktoré som našla pod slovom inspiration práve teraz. 





1.
Áno, toto ma inšpiruje v tom, ako si môžem do vlasov zapliesť kvietky. Rada by som sa inšpirovala a skúsila to. Aaale ja som rada, že si viem vlasy nejako rovnomerne rozčesať a zvládnem si spraviť cop. Toto je vysoko  nad hranicou mojich schopností. 

2.
Na toto sa môžeme pozrieť z viacerých strán. Prvá, inšpiruje ma to odfotiť si moje krásne opálené nohy opreté o bielu stenu kým mám obuté nike tenisky a držím pohár s vodou s citrónom. Druhá, chodiť behať alebo cvičiť a piť poležiačky vodu s citrónom. Tretia, odfotiť si moje krásne opálené nohy opreté o bielu stenu kým mám obuté nike tenisky, držať pohár s vodou s citrónom a to potom dať na instagram so 120 hashtagmi ako napríklad #workout #legs #skinny #healthy #nike #love #lemon #water #drinking #ifeeljustsoawesomebeingnaturallytanned . HASHTAG dlhší ako 2 slová NIE JE HASHTAG. 
Mimochodom, minimálne 80% obrázkov  s označením inspiration na we♥it sú nike tenisky a cvičenie. Sorry, nah my style. :D Teda milujem nike tenisky, ale nie cvičenie, chápete :D.

3.
Inšpiruje ma to ku kúpe M.A.C nude rúžu, alebo k tomu, aby som ho odfotila? 

4.
Okay. Toto presne ma inšpiruje k tomu, že si musím kúpiť bielu košeľu s límčekom a ďalší sveter. Najlepšie takýto. Akoby som nemala 90% skrine svetrov. 

5.
 Bytová inšpirácia, najlepšia inšpirácia. Aspoň pre mňa. V poslednej dobe trávim veľa času prezeraním bytových doplnkov, bytov a tak. Teda keď práve nepozerám videá na youtube. Rada sa pozerám na spálne, obývačky, kuchyne a kúpelne iných ľudí a hovorím si :"Hmm, páčilo by sa mi, keby aj môj budúci byt vyzeral takto..." :)

****
Ak budete chcieť viac takýchto článkov a ak sa Vám tento článok páčil, tak mi rozhodne dajte vedieť dolu v komentároch, alebo mi napíšte mail, alebo mi napíšte na twitteri, alebo mi zavolajte :D. Radšej komentár, okej? Nerada telefonujem. :D 

Ľúbim Vás, ste najlepší! :)

Mimochodom, čo hovoríte na tú sivú vec na pozadí? :D Zdalo sa mi, že to je príliš prázdne, tak som tam predsa len musela niečo dať a aj keď sa mi zo  začiatku veľmi nepáčila myšlienka, že to nebude biele, tak teraz sa mi páči, ako to vyzerá, keď to nie je biele. :D Chápete? :D Inak, tešíte sa na piatooooook *surprisesurprisesurprisesurprise*? ♥

You Might Also Like

2 comments

  1. Davam ti vediet, ze sa mi članok pači a ešte chcem taky! vela takych! proste članky aj pre obyčajnych smrtelnikov, ktorí sa nerozumeju kniham :DDDDDDDD ...... a tie nike <3 najdokonalejšie na svete!

    ReplyDelete

Followers