My space ideas

5:05 PM

Po jednom dni mám asi až tak nadpis, o čom by som chcela písať. Musím sa poďakovať Miške za vylepšenie nášho desingu. Je to geniálne ! Okrem toho by som rada vedela, čo je to najsupersuprovejšie prekvapenie ! Ak ťa v najbližšej dobe uvidím, čo rozhodne uvidím, nakopem ťa do riti za to, že si mi nepovedala, čo to je.

O tom, že stále nie je veľa času na nič by sme mohli písať balady, teda minimálne ja. To, čo sa s nami stane vo veľmi krátkej úvahe, pre mňa teda.

Každé dieťa robí všetko pre to, aby bolo staršie. Oblieka si mamine šaty, otcove topánky, hrá sa na hasičov, policajtov alebo učiteľku. Parodoxom zostáva, že dospelí robia to isté. Tiež sa hrajú na niečo, čo nie sú. Majú vlastné zbierky áut, alkoholu, či obyčajnejších vecí ako topánky.














Je to v každom veku rovnaké ? Vždy chceme to, čo nemôžeme mať? Práve toto nás odlišuje od zvierat. Napríklad také mravce majú svoju kráľovnú a ostatní sú len robotníci. Ak by každý chcel byť kráľom, vyskytlo by s v mravenisku masové vraždenie. Nakoniec by zahynuli všetci pre to, čo nemohli mať.

Ideme sa teda aj my povraždiť? Speje ľudstvo do záhuby? Odpoveďou je áno. Jednoznačne. V prípade, že by bol každý spokojný s tým, kde skončil, pretože ani svoj začiatok nevieme ovplyvniť, nevznikli by vojny.



Lenže tie tu sú, pretože si tí najmocnejší povedali, je čas na zmenu, vyznávaš iné náboženstvo, zomrieš. Tak to je, bolo a bude.
Sme najmúdrejší druh, čo nás do istej miery posúva najnižšie. Tie túžby, zmena nášho osudu a iné zmeny nás predurčujú na zánik. Potom znova prežije ten najsilnejší.
Keďže my potvory ľudské máme tuhý korienok, zrejme sa schopíme a s troškou srsti naviac, to opäť prežijeme.

Okrem toho, je August.
MAL by to byť najteplejší z mesiacov.
MALO by byť teplo, ale pre počasie je to samozrejme pasé. Možno je to tým, že bývam na Kysuciach, neviem.
PRETO som sa rozhodla dať dokopy pár obrázkov, keďže v časopisoch je stále ešte letná kolekcia, s jesenným motívmi. Niektoré som vytiahla aj z vlastne skrine. Hlavne preto, že zbožňujem svetre, ktoré sú koniec koncov aj s denimom večné.



























Mierne vintage svetre (i keď o tom žltm nie som presvedčedná), k tomu jednoduché tričko, skinny jeans, zlaté alebo staroružové doplnky, červený rúž. Pridáme čierne členkové topánky a pohodový jesenný outfit je na svete. Môžeme doplniť s cross- body kabelkou. Všetko okrem topánok, ktoré sa dajú zohnať v predajniach CCC, je vytiahnuté z môjho šatníka.

Dúfam, že sa vám tento príspevok páči, ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, použila by som fotoaparát, ale baterka bola vybitá.

You Might Also Like

0 comments

Followers