Are you REAL fangirl?

4:06 PM

Autor: Rainbow Rowell
Počet strán: cca 459
Vydavateľstvo: Macmillan
Jazyk: zatiaľ Angličtina :)
Ako dlho mi trvalo ju prečítať? : Je v Angličtine tak asi deň, deň a pol :) s prestávkami, samozrejme! :D
Anotácia: Cath and Wren are identical twins, and until recently they did absolutely everything together. Now they're off to university and Wren's decided she doesn't want to be one half of a pair any more - she wants to dance, meet boys, go to parties and let loose. It's not so easy for Cath. She's horribly shy and has always buried herself in the fan fiction she writes, where she always knows exactly what to say and can write a romance far more intense than anything she's experienced in real life. Without Wren Cath is completely on her own and totally outside her comfort zone. She's got a surly room-mate with a charming, always-around boyfriend, a fiction-writing professor who thinks fan fiction is the end of the civilized world, a handsome classmate who only wants to talk about words ...And she can't stop worrying about her dad, who's loving and fragile and has never really been alone. Now Cath has to decide whether she's ready to open her heart to new people and new experiences, and she's realizing that there's more to learn about love than she ever thought possible .

***

    Určite sa Vám už veľakrát stalo, že ste v hlavnej postave videli seba? Seba v 100% verzii, kópia, dvojča. Správaním a povahou? PRESNE TOTO SA MI STALO! Verte mi, že som ešte asi týždeň po prečítaní chodila okolo ľudí a hovorila, že v tej knihe som ja. O tri roky staršia ja.

    Kniha je o Cather a jej identickom dvojčati Wren a o tom, ako išli na vysokú školu. A to je vlastne celé, žiadni upíri, vlkolaci, rakovina, ani nič podobné. Až na to, že Cath je tak trochu iná, tak trochu ako my, čo milujeme fanfictions, knihy a podobne. 
    Narozdiel od svojej sestry Wren, Cath s dobrými vlasmi, ktorá sa chodí všelijako zabávať von a nie vždy to dopadne najlepšie, ostáva sedieť vo svojej internátnej izbe a píše fanfiction (pozn. keď máte dve obľúbené postavy napr. Ron a Harry a píšete o nich ich vlastné príbehy. Alebo o One Direction) o Simonovi Snowovi. V knihe dokonca môžete nájsť ukážky z jej fanfics aj zo Simon Snow kníh (ktoré sú tiež len vymyslené, aj keď si niekedy myslím, že to je niečo ako Harry Potter  :D ). 
   
    Kým budete čítať a aj keď skončíte, pravdepodobne budete milovať alpacas a Leviho, ktorého vlasy voňajú ako ďatelina a je bývalý priateľ vašej, teda Cathinej spolubývajúcej.

"Have you ever seen alpaca, Cather? They're like the world's most adorable llamas. Like imagine the cutest llama that you can, and then just keep going."

***
    Táto kniha je milá a páči sa mi, že konečne niekto napísal knihu o tom, ako žijú a denno-denne fungujú fangirls na plný úväzok namiesto toho, aby napísal nejakú fanfiction. V knihe je plno zábavných momentov, prevyšujú, aj keď musím priznať, že niekedy aj nejaká tá slzička odkvapla :D... Ale možno som len neskutočne precitlivelá :D .

Obal sa mi veľmi páči, páči sa mi, ako sú vykreslené postavy, ich charaktery a podobne. Som naozaj neskutočná fangirl a poviem Vám, že áno, takto to u mňa funguje, aj keď nemám sestru dvojča a moje fanfictions nečítajú desaťtisíce ľudí. Tiež sa mi páčia uvedené ukážky zo Simona Snowa a z Carry on a z ostatných Cathiných fanfictions. 

Potom, kniha je v Angličtine a vraj by sa mala prekladať, ale neviem Vám o tom povedať nič viac. Každopádne, ak nie ste úplný začiatočník, tak Vám to nebude robiť problém a bude to len bonus pre Vás :). Čiže ak Vám nestačí skvelý príbeh, ktorý je ešte k tomu všetkému brilantne napísaný, tak máte ešte precvičovanie  a zdokonaľovanie sa v cudzom jazyku grátis! Čo poviete, deal?

***

Hodnotenie: Túto knihu milujem, milujem a milujem a dávam jej 10 bodov z piatich. Rozhodne odporúčam každému človeku, každej fangirl na Slovensku, v Česku a na celom svete, aby si prečítali Fangirl, lebo tá kniha je fakt skvelá a ja neviem, čo viac napísať, pretože aj keď nechcem, tak ma napadajú len samé superlatívy.Viem, že človek nemusí nič, ale toto si prečítať musíte. Zaručujem Vám, že nebudete ľutovať a ešte si aj precvičíte Angličtinu. 

Ľúbim Vás a ďakujem za 800 návštev, ste najlepší, dokoknalí, perfektní a ešte raz, ľúbim Vás! ♥


You Might Also Like

0 comments

Followers