Sweet, organic realness

7:36 PM

Dnes prichádzam s bleskovým článkom o mojej závislosti na videách od SUPERFRUIT. Zo začiatku som chcela napísať o všetkých mojich obľúbených youtuberoch, ale to by už nebol bleskový článok :D. A tiež by som sa asi cítila na nič, keby som vám o nich nenapísala! :) Sú fakt neskutoční! :) A Queen Beyoncé o nich povedala, že sú Flawless! ^_^

SUPERFRUIT

Tu, ľudia, ak ste videli aspoň jedno ich video a poznáte ma *shipping gay couples*, nemôžete sa čudovať, že sú moji najobľúbenejší youtuberi. Sú vtipní, tých -okolo- 9 minút, čo má skoro každé ich video sa NIKDY nenudím, majú sphynx mačku, skvelo spievajú *Pentatonix ♥* , sú gayi, bývajú spolu, avšak nie sú spolu *zatiaľ bahahahaha*, milujú Beyoncé. A sú všetko, čo potrebujete! :D :D #scomiche #fcute. Ich channel nájdete tu →Sup3rfruit! ♥

Nakoniec si ešte pustite toto ♥ sú naozaj flawless. :3

You Might Also Like

0 comments

Followers