We scream for ic....OATMEAL PIZZA!

9:22 PM

V posledných dňoch som bola trochu mimo, pretože mi nešiel internet. Zase. To chcem však teraz napraviť a chcem si Vás udobriť jedlom :D. *Zatiaľ to pomáha? :D*

Nedávno som spravila pizzu z ovsených vločiek, tak Vám sem hodím recept, aby ste sa na mňa nehnevali. Sestra mi tu hovorí, že mám napísať, že im to všetkým chutilo :3 no nie je ona zlatá? :D

Budete potrebovať: 
  • 2 a pol hrnčeka ovsených vločiek
  • 2 vajíčka
  • pol hrnčeka vody
  • 1 čajovú lyžičku kypriaceho prášku *v pôvodnom recepte nebol, tak sa asi nič nestane, ak ho tam nedáte :D*
  • 1 a pol polievkovej lyžice bieleho jogurtu *tiež nebol v pôvodnom recepte, ale mňam*
  • štipku soli a mletého čierneho korenia
  • 1 strúčik cesnaku do cesta *môže aj nemusí :)* 
  • na vrch nejakú šunku, rajčiny, rajčinový pretlak, syr, ja tam mám aj kukuricu a trochu sušenej bazalky... podľa chuti :) 
Takže, začneme tým, že si rozmixujeme ovsené vločky na múku. Nebude úplne jemná. Potom všetko zmiešame dokopy a vznikne nám také hrudkovitejšie cesto... Ja som ho nejako nacapkala na papier na pečenie do tvaru akože kruhu :D *dávala som to na plech lyžicou ako neandertálec.Za predpokladu, že vedeli, čo je to kruh. A pizza. :D*. Do rúry vyhriatej na 180°C si na 10 minút vložíme cesto aby trochu preschlo, a potom naň naukladáme tie ingrediencie, ktoré chceme mať na pizzi naukladané. Je to naozaj úplne jedno :D. Tak a teraz zase hodíme pizzu do rúry a pečieme ešte asi tak 20 minút. Ja to najradšej sledujem tak, či sa mi cesto lepí na špáradlo... Zvyk :D . A potom sa pozriem, či je dobre prepečená zospodu. :) 
Pizzastagram. Tie veľké kruhy sú nakrájané rajčiny. :D

Tiny little pizza ♥ 

Nakoniec by som ešte dodala, že síce tá pizza bola maličká, ale bola neskutočne sýta! :D Ak ju skúsite, tak mi určite napíšte názor do komentára! :) Som zvedavá.
P.S.: Dúfam, že ste z môjho super dynamického opisu niečo pochopili, toto naozaj písať neviem :D
Peknú druhú polovicu prázdnin! :) *teda ak je pekné to, že za mesiac už ideme do uuugh školy -_-*

You Might Also Like

0 comments

Followers