Is that true love? Game of the 80s.

6:29 PM

Stalo sa vám niekedy, že ste doma prechádzali starými vecami z éry vašich rodičov? Ja áno. Pravdupovediac, hľadala som nejaké pekné oblečenie, ktoré by som mohla použiť v terajších moderných outfitoch, pretože mám rada vintage a tak celkovo, páči sa mi to (To, že sa to mojej matke páči menej a zakazuje mi takéto veci nosiť domov vedieť nemusíte).

Pri tomto pátraní som našla jej starý zápisník a v ňom veľa hier a testov. Podľa toho som aj ja vytvorila jeden testík pre vás.

Tento post bude pre všetkých zamilovaných, zaláskovaných, zaľúbených.
Všetkých, ktorí máte svoju druhú polovičku alebo sa práve s niekým dávate dokopy(čo ja nie som, ale nevadí).

No ták ľudia, otestujte sa!

ÁNO? NIE? NEVIEM?
1. Máš niekoho?
2. Vieš ako sa volá?
3. Je to študent /ka ?
4. Poznáte sa dlho?
5. Je pekný /ná?
6. Prechádzali ste sa spolu?
7. Sedeli ste vedľa seba?
8. Držali ste sa za ruku?
9. Pobozkali ste sa?
10. Poznáte sa dlho?
11. Vídate sa denne?
12. Píšete si?
13. Máš ho rád /rada?
14. Bol už u vás /ty u neho?
15. Vedia o tom tvoji rodičia?
16. je k tebe jemný /ná?
17. Má štýl a vkus?
18. Hanbíš sa za neho /ňu?
19. Hovorí ti vždy pravdu?
20. Ľúbiš ho?

každé áno 2 body
každé neviem 1 bod
každé nie 0 bodov

0-5 bodov- vymýšľaš si osoby často?
6-10 bodov- nerozumiete si
11-20 bodov- ste kamaráti
21-30 bodov- máte sa naozaj radi
31-40 bodov- nech sa deje čokoľvek zostaňte spolu!

A teraz ešte pár random fotiek, iba pre to, že sa mi chce a bol to úžasný deň s kamarátkou :D










You Might Also Like

4 comments

  1. Fotky su super!
    A mam 0 bodov :( achh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, ak by si si niekoho nasla, mala by si ich viac :D .. ale neboj sa ja som na tom rovnako :D :D

      Delete
  2. Replies
    1. Máte sa naozaj radi :) ... ale to iste vieš :)

      Delete

Followers