Gýč, čo všetko konvenčné nosíme?

9:44 PM

Na hodine umenia a kultúry, ďalej už používané iba ukl, mi učiteľka vnukla jednu myšlienku, ktorá je hotová katarzia, ako by ona s istotou použila použila.
Katarzia je očistenie, podľa slovníka, učiteľka ju používa síce v inom význame, niečo krásne a rajské.

Nie, teraz vážne. Gýč je všade okolo nás a je nemožné vyhnúť sa mu. Tu je pár ukážok, čo všetko sme si ochotní na seba navliecť a nevadí nám to.

Naše obľúbené zvieracie vzory :)
























ďalej pokračujú veľmi vybíjané veci




















a zakončí to nádherná čipka.















Ja osobne nemám rada ani jednu z prvých dvoch volieb, mám rada jednoduché oblečenie, no nepohrdnem touto nádhernou čipkou.

You Might Also Like

4 comments

  1. Hah, to máš pravdu. :)
    Je veľmi veľa vecí, ktoré sa v móde dajú považovať za gýč- no podľa mňa- je to hlavne preto, že ľudia nevedia ako tieto veci správne nosiť.
    Veď niekedy práve s tých gýčových vecí sa stávajú módne trendy.
    Tak napríklad, keby mi niekto pred 2 rokmi povedal, že toto leto budem nosiť nemocničné šlapky, asi by som ho vysmiala a teraz je z toho -podľa mňa skvelý- módny trend. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. a hlavne použili ho aj módni dizajnéri a svetové značky, a tak aj nemocničné šlapky sú trend. Ja nehovorím, že gýč je niečo zlé, alebo že by sme sa tomu nevyhnutne mali vyhýbať, len ja osobne mám rada jednoduchosť, kde vynikne jeden pekný kúsok. Ak to bude gýč, bude mi to pravdepodobne jedno, pretože aj to môže byť pekné.

      Delete
  2. Replies
    1. To je fajn, veď ako sa hovorí, tisíc ľudí, tisíc chutí a hlavne, ak sú tie veci pekné, je to úplne super :)

      Delete

Followers