Oči plné sĺz, úsmev na tvári

6:38 PM

Nejde vypisovať o zúfalstve, ani veľmi šťastných situáciách. Dokonca sa nejdem rozpisovať ani o zvítaniach, kde každý plače a smeje sa naraz.

Vlastne to bude o smiechu, no mala by som to upresniť. Už vás niekto niekedy šteklil? Zvíjali ste sa na zemi a nemohli dýchať? Mali ste doslovne oči plné sĺz? Správne, teraz je čas usmiať sa a zaspomínať si na také momenty.

Moja otázka znie, kde všade ste šteklivý?
Nedávno som zistila, že okrem bežných miest (nohy, ruky, krk) mam šteklivé aj ústa. Netreba sa pýtať ako som to zistila.

Máte radi také momenty? Keď sa váľate po zemi? Podľa mňa to záleží na tom, kto vám spôsobuje toto 'trápenie'.

Šteklenie sa používalo ako nástroj mučenia, okrem toho my nemôžeme štekliť sami seba.
Tak teda píšte, aké sú vaše slabé miesta. Stále platí, že vás ľúbim :*





You Might Also Like

0 comments

Followers