Čo si Miška obľúbila túto jeseň?

9:00 AM

Polovica novembra je už za nami, no jeseň sa ešte nekončí *aj keď na Kysuciach to už naozaj vyzerá zaujímavo :D* , tak som si pre Vás pripravila malý článok o veciach, ktoré milujem túto jeseň, kým sa budem na začiatku adventu konečne môcť pohnúť k nejakej sort of "Vianočnej" sérii, ktorú plánujem začať vlastne prvú adventnú nedeľu, ale o tom potom.

Let's GET STAAAAARTED...

Svetre

Svetre sú moje najobľúbenejšie oblečenie v každom ročnom období, ale na jeseň to je so mnou mnohonásobne horšie :D. Dám si podeň niečo s límčekom, rifle a som oblečená tak, aby sa mi to cez deň páčilo, nebola mi zima aj keď v škole z pravidla všetci mrzneme. A ak nie, tak nie som v škole. #timesaver #hipster #akostvorenéprelenivýchľudí

sweaters

fall sweaters

Prstene

Páči sa mi, ako sa dajú nosiť so svetrami a ľudia si myslia, že som sa naozaj zamýšľala nad doplnkami (a outfitom). Ale nie, len som si ráno nejaký náhodne vzala. #módnabloggerkaroka
rings


Drobné náušnice

 Sú cute. BTW, tieto mám od Paťky a milujem ich. #cute #mámradarosegoldfarbu

earrings


Čerešňový babylips

Narozdiel od pink punch (ktorý som veľkodušne posunula mladšej sestre, pretože mi tá až skoro agresívna baby pink farba nepristala :D ), v sebe nemá trblietky, skvelo sa roztiera, dobre hydratuje a má len jemný červenkastý nádych, čiže nič výrazné... A najlepšie vonia. Mmmmh. #yummy #Miškaodporúča 

baby lips cherry me


Essence rúže

Ľudia čo ma poznajú môžu povedať, že rúže naozaj veľmi nenosím. Každopádne výnimka potvrdzuje pravidlo a tu máme výnimky dokonca dve. Milujem farby týchto dvoch rúžov a tiež to, že nevysušujú ani podobné škaredé veci. Len na perách dlho nevydržia :D (za autentickosť farieb sa ospravedlňujem, ale naozaj som sa snažila, tak Coral calling -prvý- sa najviac na svoju farbu podobá na prvej fotke a Wear berries -druhý- sa najviac podobá na druhej fotke na ruke, takže asi tak. Nebite ma, nie som beauty bloggerka :D )  #Miškaodporúča #Miškamiluje

essence lipstick

Coral calling, Wear berries

1989

Asi by som sa nezaobišla bez toho, aby som Taylor urobila promo aj na mojom a Patinom blogu. Ten album je naozaj skvelý a to až tak, že ním otravujem celú svoju rodinu a kamarátov. A milujem ho. Všetci by ste si ho mali pustiť aspoň raz (alebo nie, nejdem nikoho do ničoho nútiť :D).
Ľudia, ktorí ste už 1989 počuli, zhodneme sa, že Wonderland je o Harrym Stylesovi? :D Lebo ja si to naozaj myslím. #1989 

1989



Aké veci ste si obľúbili túto jeseň vy? :) Počuli ste už 1989? :) Ľúbim Vás, stay lovely! ^^



You Might Also Like

2 comments

  1. 1989 je pecka!!
    A svetriky lubiiiim, velmi!

    ReplyDelete
  2. Miluju svetry prostě, je to největší láska, hlavně jak je teď sychravo!

    ReplyDelete

Followers