Like a very long story

5:06 PM

Už som sa dlho neozvala. Uff, rozhodne sa vám za to ospravedlňujem. Chcete vedieť, čo som robila v posledných dňoch? Nič. Ja ako hrooozne lenivý človek som sa ani nezdvihla a nenapísala ani jeden článok. Tak vám teraz ukážem, čo sa mi podarilo počas toho nič nerobenia vyrobiť. Bude to niečo čo som rodila vyše 12 hodín. Enjoy it ! :D

2
1



3
4


a takto to dopadlo....

Technika, ak by vás to náhodou zaujímalo, nebola žiadna výnimočná, používala som štetce :D je to maľované na plátno.

Ďalej už pridám len obrázok vecí, bez ktorých by som momentálne nedokázala prežiť.
Je jeseň, ale okuliare 4ever, notes do ktorého si píšem všetko a červený rúž, pretože zbožňujem tú farbu :D.

Ďalej sú na sklade obrázky mňa a red lips, so again enjoy it ! 

Messy hair and totally crazy :D

why not ?!



Nevšímajte si ten výraz, len som si kúpila tu divnú vec na vlasy robiacu to, čo vidíte :)



You Might Also Like

2 comments

  1. tá vecička na vlasy je superko!
    a obraz nadherny! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem ti Tessinka :) ... keď sa to naučím používať, dám si to do školy :D

      Delete

Followers