Like a very short story :D

8:24 PM

Už raz som tu pridávala niečo, čo som nakreslila. Teraz to urobím znova. Nie pre to, že by to bolo super extra krásne, alebo neviem ako originálne. Predsa len ja len kopírujem niečiu tvorbu, ale oproti tomu, čo som tu pridala predtým, mi toto prišlo ako brnkačka.

Dala som si súce predsavzatie, že to dokončím do Vianoc, ale nerátala som s tým. dnes som dve hodiny skackala okolo stojana a nemožné sa stalo pravdou. Stihla som to.

Tu je to, čo som vytvorila. Som zvedavá, čo si o tom budete myslieť.



a toto je výsledok.

Ja len, že sa blížia Vianoce, čo ste si už istotne všimli (napísala som o tom dva články) pretože v obchodoch nebezpečne pribudlo ľudí. Každý sa naháňa za darčekmi. Ja na to nie som inak, tak si ten zhon užite kým sa dá ( alebo nie, nič s tým nenarobíte). Ešte raz a možno to budete počuť ešte nespočetne veľa krát, ale Šťastné a veselé!






You Might Also Like

2 comments

Followers