Džinl belz, Christmas insane II.

7:48 PM

Tento článok je úplná hovadina. Chcela som napísať niečo hrozne ironické a odsudzujúce na tému Vianoce, ale zistila som, že sa to hádam ani nedá. Ja proste milujem Vianoce. NO i tak, čítajte, kritizujte, komentujte, ak to teda stojí za to plytvanie času. Nech sa páči.
Sú dve strany Vianoc.

Pravá strana                                                        Ľavá strana
Nijaký zhon                                                        Naháňame sa za darčekmi
Počúvanie kolied ( ktoré milujeme)                   Počúvanie kolied (stále tie isté)
Rozbaľovanie si úžasných darčekov                  Pretvárka, že darčeky sú super
Iba rodina                                                           A všetci ostatný ľudia
Úsmevy                                                              Znudené tváre
Pohoda                                                                Hlavne nech sa celý dom leskne, pohoda
Sú to sviatky lásky                                              Prečo sa nepohádať?
Pečenie perníkov                                                A to pečenie perníkov!
                                                                          
Všetko je stresujúcejšie, než môže byť, než by malo byť. Snažíme sa, aby všetko bolo dokonalé. Môže byť. Stačí vidieť tie nedokonalosti a určiť ich krásnymi. To je to, čo hlásajú všetky tie nudné, otrepané koledy, ktoré by sme si mali spievať len tak. Pre dobrú náladu, a ak ju to náhodou neprinesú, proste to prežiť. Veď o rok sú tu ďalšie Vianoce. Iba náhodne z toho môžeme urobiť ďalšie fiasko a potom, roky neskôr sa na tom smiať. 

Na ktorej strane Vianoc ste? Pozeráte tie sladké filmy s predvídateľnými koncami a plačete pri nich? Či sa smejete na filme Sám Doma, ktorý ste už videli tisíckrát? Môžete tiež nadávať na každého a všetko, čo sa deje okolo. Stačí si len vybrať, nevybrať. Ja som vždy uprostred. Shake it off !! :D :D 




Šťastné a Veselé ľudia ! 



                                                                          

You Might Also Like

1 comments

  1. uch, ja som tie filmy videla hádam viac než 1000 krát - takže dúfam že tomu sa tento rok vyhnem. A mám veľmi rada zdobenie medovníčkov, no tento rok som bola dooosť lenivá, takže je ozdobená iba polka :)

    ReplyDelete

Followers