Noc. 3 2/2

3:46 PM

POKRAČOVANIE časti 3

„Fajn, ja odchádzam, bavte sa tu dobre. Pokojne aj na môj účet,“ ironicky sa usmejem, ale vlastne sa mi chce plakať, tak rýchlo vstávam a prechádzam do chodby. Beriem kľúče od auta, rozhodujem sa medzi výletom do baru alebo nákupným strediskom.
„Sestrička, neutekaj, veď si len teraz prišla, no ták!“ otáčam sa k nemu.
„Ja idem do obchodu, inak tu pomrieme hladom, tak na mňa nevyvaľuj tie psie oči. Kde sú mama a oco?“
„Nepustím ťa samú do obchodu, je už večer a ešte stále si moja malá sestrička. Idem s tebou,“ pretáčam očami. Robím to tak efektne ako sa len dá.
„Malá, dvadsaťštyri ročná sestrička, ktorá zvládne jednu hlúpu cestu do obchodu a naspäť. Dokonca to bude autom a nebude ma môcť okolitý bezdomovec znásilniť. Okrem toho prestaň šaškovať, máš tu návštevu,“ obliekam si kabát a obúvam topánky. Sú studené aj napriek tomu, že som ich mala pod radiátorom.
„Čo sa tu deje? Poďte späť,“ prichádza ten chlap, ktorý sa na mne smial.
„Nič, práve odchádzam. Majte sa fantasticky,“ ruka mi zastala na kľučke, keď pocítim čiusi ruku na tej mojej. Pozriem sa, brat sa na mňa mračí.
„Dobre, ja nemôžem ísť, ale túto Marek bude určite nadšený,“ potisol ho dopredu a rovno ku mne.
„Tak to si vyhoď z hlavy. Ja odchádzam. Nehraj sa tu sa super starostlivého, nikdy si taký nebol,“ dvere boli otvorené, ovanul ma ľadový vzduch. Vlasy som ešte nemala suché. Treba sa mi poponáhľať do auta skôr, než zmrznú a ja budem chorá.
„Lenže teraz ťa vidím raz za rok, tak mi dovoľ robiť to, čo som nikdy nerobieval. Marek ideš s ňou do obchodu, obleč sa,“ vtiahol ma dnu.

„Ty si strašný somár. Samozrejme, že nejde so mnou. Veď ho ani nepoznám. Teraz sa vráť do obývačky, nestrápňuj seba ani mňa,“ rýchlo vybehnem z domu a odomknem auto. Je celé zahádzané snehom, rukavice sú v dome. Ja sa však nechcem vracať. Vytiahnem teda z auta škrabku na okno a metlu. Zisťujem, že je to ťažšie, než si myslím a po pár sekundách mi začínajú odmŕzať prsty. 

Dúfam, že vás týmto neotravujem, tými fotkami ani ničím ďalším. PROSÍM zanechajte mi komentár. Ľúbim vás.















You Might Also Like

0 comments

Followers