Nie až tak sladké reči, ale Valentín!

5:43 PM

O čom sú dobré vzťahy? O vzájomnej láske, rešpekte a iných veciach? Neupadne tá láska nakoniec? No a čo s tými inými vecami? V tom je ten fígeľ, v slovíčku vec. Chlapi si môžu predstaviť sex a teplú večeru na stole, ženy deti a kyticu ruží.
Ja si na strane tretej, pretože som iná (pekné vyjadrenie pre blázna) pod slovom dobrý vzťah predstavujem hlavne podporu.
Niekoho, kto pri mne môže stáť v tých najťažších situáciách, povie mi, čo robiť, keď budem nerozhodná. Napíše ľuďom, keď nebudem mať na to odvahu.
Niekoho, kto si na mňa spomenie ako na prvú osobu, keď bude chcieť ísť ráno na kávu. Kto, keď sa budem cítiť nanič nebude potrebovať slová, proste sa na mňa pozrie a pohladí ma po líci.
Deti majú tie najlepšie, najľahšie vzťahy. Nevedia ešte hrať a keď im niečo nejde, idú za mamičkou a ocinkom, pošepnú im do ucha, kto mal o cukrík viac alebo o objatie menej.
Taký dokonalý obraz rodiny, kde sa rodičia milujú, milujú svoje deti, svokru, uja, babku, deda. V zime odhádžu sneh z rybníka a na saniach sa šmýkajú po ľade. Hádžu po sebe malé kúsky snehu, aby si náhodou neublížili. Koľkým ľuďom sa pošťastí zažiť a nájsť takýto druh lásky?
Niektoré vzťahy sú lepšie ako iné, pretože aj ľudia nie sú rovnakí. Jedni sú lepší, druhí sú horší. Lenže, ostať v horšom vzťahu je predsa "lepšie" ako pohnúť sa ďalej.
Bojíme sa následkov, tej hroziacej samoty, to že sa už nenájde nikto, kto nás bude mať rád.
A to je omyl vážení. Vždy sa nájde niekto, kto sa bude starať a bude mu na nás záležať. Bude počúvať a chápať.
Takže, keď pominie obdobie krátkych flitrov a zábavy. Nemajte strach, zistíte, kedy to príde, choďte do toho!
Hľadajte toho úžasného pozorovateľa, ktorý bude znamenať celý svet v jednom.
Ak ho máte, povedzte mu to.
Treba nájsť lásku, šťastie, priateľstvo.
Veď dnes je skurvený Valentín, tak kedy ak nie teraz?

Keďže ja som dnes sama, nedostala som žiadnu čokoládku, vypisujem tu takéto články, aspoň sa pokochajte fotkami zo včerajšieho plesu. Užila som si to s vami baby!
Love ya all, drahí čitatelia.






!  

You Might Also Like

3 comments

  1. hah, vidno že ste si ples užili! <3 <3
    krásky!

    ReplyDelete
  2. ste veľmi krásne :)
    budem veľmi rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o nahrdelniky a naušničky Giveaway!!!!

    ReplyDelete

Followers