Určite nie je neskoro, 50 odtieňov sivej po mojom

6:23 PM

Nezvyknem robiť recenzie na filmy, knihy, hudbu ani podobné veci. Toto je sivá výnimka.
Dnes som len tak surfovala po internete a náhodou som klikla na odkaz, ktorý hovoril o našej slávnej Päťdesiatke.
Doteraz som sa neodhodlala si to pozrieť, pretože som nejako podvedome tušila, že by mi to mohlo pokaziť názor na knihy, na ktoré tiež nadávam, ale v podstate ich mám rada. V kine som nebola, pretože nemám chalana, ktorého by som tam mohla dobrovoľne, nasilu ( možno pod prísľubom odmeny) dotiahnuť, s kamarátkami som nešla a sama ako lúzer tiež nie. No dnes! Zmenila som názor.
S uvážením, ale i bez neho som si zapla prvý krásne ohavný kinorip, ktorý som našla na internete a pozerala som sa.
Dúfam, že to každý videl, už ubehol nejaký ten piatok od premiéry, a nezaspoilerujem ho, i keď o obsahu tu veľa nebude. Každý vie, že to je o večnej láske až za hrob, respektíve posteľ, respektíve hrob! Naozaj sa neviem rozhodnúť.
Ak mám byť ale úprimná (odteraz nečítajte všetci tí, ktorí ste sa do toho filmu zaľúbili), smiala som sa. Prišlo mi to ako veľká komédia, pretože Dakota (Anastasia) vyzerala proste príliš nevinne až detsky i keď mala byť múdra, v podstate sexi a trošku sebavedomá.
Jamie- mu (Christian) som to uverila o čosi viac, ale bol príliš roztomilý na biznis muža, ktorý bol vykreslený v knihách, stále sa usmieval, i keď nemal. Ja som tam ten úsmev videla! Aspoň podľa mojich predstáv, tak ma nezbite.
Z jednej alebo z druhej strany, neuverila som im to.
Podľa mňa mali vybrať nejaký už existujúci pár, aby bola cítiť tá chémia medzi nimi.
Možno by som sa smiala menej a po pozretí nepovedala, že ten film dojebali. Možno, ale iba možno by tým zachovali to napätie, ktoré bolo v knihe.
Jamie ale odmietol vystupovanie v ďalších snímkoch(kvôli jeho rodine), a tak uvidíme, možno majú šancu to opäť napraviť.
Neviem, či celkom odporúčam pozretie si toho filmu, musela som to pozerať po častiach, ale ak sa chcete kvalitne zasmiať, choďte do toho!

To je všetko a namiesto toho, aby som vám tu dala trailer k tomuto filmu alebo iné fotky, ktoré ste videli už tisíc ráz, radšej sa pozrite na pár tých, kde som ja. Fotila ma kamarátka a dúfam, že vám nepraskne obrazovka, keď sa budete pozerať.
Love ya all, drahí čitatelia.












You Might Also Like

2 comments

  1. <3 <3 <3
    Ja som od tho filmu aj tak veľa nečakala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja neviem, či som niečo čakala, ale toto bol podľa mňa prepadák :)

      Delete

Followers