Saturday evening

8:05 PM

Keby moje vlasy stále nevoňali ako piatkový večer, tak by som asi nemala žiadnu inšpiráciu písať tento článok.

Povedala by som však, že dnes tej inšpirácie mám ešte menej ako zvyčajne, o čom svedčí aj to, že som sa celý deň nezmohla na nič iné ako jedenie instantných cestovín a sledovanie seriálov bez prestávky.

K čomu sa chcem ale dostať je krátky zoznam vecí, ktoré som zistila za necelé dva dni.

1. Chémia je vážne super, naozaj ma baví a je to niečo, čo by som chcela robiť v budúcnosti (KONEČNE SOM NIEČO NAŠLA, KONEČNE!! prosím, pripomeňte mi, že mám chémiu rada, keď na ňu budem nadávať.)
2. Prázdne mesto je strašidelné a znepokojujúce.
3. Ak sa bojíte tmy, tak dokážete v piatok večer prejsť kilometer za tri minúty (vážne. jeden z najhorších zážitkov)
4. Z veľa jedla vám môže byť horšie ako z alkoholu.
5. Sny vás môžu seriózne dojebať... vo veľkom štýle.
6. Ak je na instantných cestovinách napísané 0,5 litra, pridajte 0,5 litra. Inak z toho bude syrová voda s cestovinami. (ja sa učím na vlastných chybách, vy sa učte na mojich)

You Might Also Like

0 comments

Followers