Voderady a tak :3 •SHOPPING•

11:19 AM

Takže. Už dosť dlho som nič nepridala a povedala by som, že je čas to napraviť :D. Príjemné čítanie! :)

V sobotu sme boli nakupovať vo Voderadoch. Vstávala som ako do školy (to je 5:25) aby sme tam stihli prísť skôr, tak sme prišli už o deviatej, ale otvárali tam až o desiatej, čiže sme išli do Trnavy na zmrzlinu *nie, nehovorte mi nič o zmrzline na raňajky, som si toho vedomá! :D*

Selfie z Trnavskej cukrárne niekde pri Carefoure :D

Spomínaná zmrzlina

O desiatej sme sa konečne dohrabkali do outletu a nakupovali. :D A nakupovali. Zistila som, že tam je všade wi-fi, tak som písala s Moničkou a priebežne som jej posielala fotky. :D
Proste papierové tašky. A sestrine tenisky. :D

Náš skvelý nákup už konečne v kufri auta. :D

Keď sme donakupovali, všetci traja sme sa jednohlasne zhodli, že ideme jesť. Tak sme sa nejako ocitli v Piešťanoch, kde to oco pozná *a nezabudol to pripomenúť asi tak každých 5 minút* 
Sesterská selfie na parkovisku v auparku. Ona sa proste
nemôže tváriť normálne. NIKDY.

Okay, ja viem, že to asi nie je najzdravšie, aj keď
zelenina tvorí 1/3 taniera... Ale keď už niekde niečo jesť,
tak gyros tanier s hranolkami. *Najlepší je aj tak v Mirage*

 *****
A nakoniec ešte fotka mojich milovaných Air Maxov.
Doma na podlahe BTW :D
P.S. Už mi tu asi 7x hrá Sky full of stars od Coldplay. :D Aj tak tú pesničku milujem proste. ♥

You Might Also Like

4 comments

  1. Mňam, to jedlo vyzerá fajn :3 Pekné fotografie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolo super :3 .. A tie fotky sú len také, "mobilové" :) , takže o kvalite pomlčím :D (aj tak to je vidno :D )

      Delete
  2. Neurážaj nášho miláčika! :D (miláčikov) ...... a teraz k článku.. ja proste chcem fotky všetkého, nie len tenisiek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej, okej všetko bude :D keď sa odhodlám to všetko pohľadať :D

      Delete

Followers