Ľudská maska

8:51 PM

Pozrite sa na osobu, čo je veľa vás.
Ak nikoho nevidíte predstavte si ju. Hocikoho.
Dokázali by ste tu osobu niekedy opustiť? Bez povšimnutia zmeniť názor a prestať sa rozprávať?
Dokázali. Úplne jasne a s totálnou pravdivosťou. Nie však iba tak niekoho.
Nemyslím si, že niekedy nás môže unaviť vzhľad človeka. Zvyk je zvyk.
Ide skôr o to ako veľmi sa poznáte.

Sú dva prípady. Buď, alebo.
Buď počas toho ako idete do hĺbky tu osobu začnete mať radi ešte viac
alebo sa odcudzíte, pretože to nebude ten za koho sa vydávala. Obyčajná maska. Pretvárka.
Osobnosť sa mení, menia sa ľudia, môže to byť časom, ale úprimne. Stalo sa vám to už?

Mne áno. Mala som najlepšiu kamarátku. Rozumela som si s ňou, smiali sme sa. Teraz, keď viem kto je pozerám sa ňu inak. Zradila ma raz, druhý i tretí. Dokázala som jej odpustiť, no viem, že sa treba mať na pozore. I keď sa rozprávame, hádame sa, odporujeme si v názoroch. Vlastne som ju dovtedy nepoznala. Neviem, či som niekomu potom začala veriť tak ako jej, no rozhodne som to nevzdala.

Sklamali ste sa aj vy takto podobne? Môže nás prestať baviť osoba alebo je to charakter? Vždy treba konať s rozvahou, a i keď viem, že toto je len ďalšia trápna autorská vykecávačka, budem rada, ak si ju prečítate. Ľúbim vás.






You Might Also Like

0 comments

Followers