The Past Few Busy Days

9:33 PM

Zajtra je prvá adventná nedeľa a vianočné prázdniny budú vytúžené a zaslúžené. 
Zatiaľ len pár random fotiek, aby ste videli, ako žijem. 

Učila som sa biológiu. Highlighter hell. Literally.

Fotka čisto ako reklama na môj instagram. Follow me. Thanks.
Link na môj instagram je v bočnom paneli.

Učím sa "programovať". *v codeacademy mám len 17% oopsiee*

Nikdy som sa nefotila s gitarou. Až minulý týždeň. Messy bun.
Messy mind. Sweater. Hipster.

+Ľúbim vás, stay lovely. Ste cute. 

++Je pol desiatej večer a mala by som sa učiť matematiku, ale robím zimný design... :D whatevs.

+++Je 23:45 a ja som konečne dokončila design ^^ yaay ^^



You Might Also Like

1 comments

  1. Ale aka si šikovná!
    Ja mám z tej code academy iba 15 % :D

    ReplyDelete

Followers