Vynútené...

9:00 PM

Tento článok nie je nič pre slabé povahy ! Pozor idem rozprávať o rodinných oslavách. Ak ich máte radi, rovno tento článok zrušte.

Určite ste sa už dostali na TÚ rodinnú oslavu. Keď máte pätnásť, vaša matka sa nikdy neopije dostatočne na to, aby ste si mohli niečo naliať a opití otec, priatelia rodičov a ktokoľvek pozvaný opitý si z vás robí srandu. Najhoršie na tom celom je, že si to na druhý deň nebude pamätať, nech mu odpoviete čokoľvek brilantné a dychberúce. Vy áno.

Ja som sa na takej ocitla. Odhliadnuc od toho, že taká je každá oslava u nás. Gratulovali mi k 16- tym narodeninám, ktoré som mala v utorok a ocovi k 40- tinám.
Je únavné tváriť sa šťastne, keď dostanete darčeky, ktoré ste vlastne nechceli. Vlastne ja neznášam otváranie darčekov. Mám rada iba ich darovanie. Dokonca mám rada i zabalený balíček, pretože viem, že si na mňa niekto spomenul. Nemyslite si, že teraz som nejaké rozmaznané decko, to nie som. I keď to môže byť divné takto to hovoriť, no dúfam, že nie som. (To, že sa bojím hmyzu, psov a veľa ďalších zvierat s tým nemá nič spoločné. Pri stanovačke proste použijem veľa repelentu.) Takže oslavy naozaj nie sú nič pre mňa. Nemám rada žarty, na ktorých sa nesmejem. A to opilecké objímanie, uf!

Aké sú vaše príhody z takýchto akcií? Prepáčte za moju neaktivitu, zajtra pridám niečo o Vianociach. I hope u enjoy it!


Ja chcela som pridať viac obrázkov, ale nenašla som vhodné. Pošlite nejaké, ak si na mňa spomeniete!

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja nenávidím keď dostávam oblečenie --> ktoré potom 3 roky leží v skrini, zapadnuté prachom, aby sa o rok neskôr vyhodilo, lebo mi je malé :/ Ale milujem keď mi niekto doniesie čokoládu <3 <3 tu mam zjedenú ešte v ten deň :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam najradšej, keď viem, čo dostanem, pretože neznášam prekvapenia :D

      Delete

Followers