happy happy happy happy

9:32 PM

Tento príspevok mal najprv názov fuckfuckfuckfuckfuck (trošku character development). Možno preto, že som sem už dlho nič nenapísala, možno preto, že som nemala chuť ani náladu a žiadnu kreativitu. Kreativitu stále nemám, ale o tom potom (možno nikdy). 

Pravdupovediac, môj život je teraz plný školy a nikdy som sa necítila viac otrávená z biológie, ktorá ma aj napriek tomu všetkému celkom baví. Môj instagram je plný učenia sa a kávy a učenia sa s kávou (a selfies).
Keď som sa učila biológiu. Na dnes.
Tiež biológia. A najviac adorable hrnček, okay

Konečne sa začalo ukazovať nejaké to slnko, aj keď je vonku stále zima. Paradoxne ja trávim ešte viac času vnútri, ako inokedy. No life level expert. A tiež to celkom ovplyvňuje tumblr, okay? :D Baví ma to, páči sa mi mať také svoje osobné, ale pritom úplne verejné miesto, ak ma chápete. 

V neposlednom rade som spokojná s tým, ako sa veci vyvíjajú. Nie vždy celkom pozitívne, ale z globálneho hľadiska som práve veľmi šťastný človek. Obklopujem sa jedlom, kávou a ľuďmi, ktorí mi nie sú tak úplne ukradnutí :D (just kidding, strašneveľmimoc ich ľúbim všetkých a som rada, že sa so mnou ešte bavia, okay :D) . Snažím sa správať k ľuďom tak, ako by som chcela, aby sa správali ku mne. Páči sa mi to a som spokojná. Long story short, I'm happy. 

You Might Also Like

0 comments

Followers