May..well...OH.

9:29 PM

A ja som prisahala, že 2015 bude iný...


Avšak jediná vec ktorá sa mení je ročné obdobie, mesiace na kalendári, ľudia prichádzajú a odchádzajú a ja stále sedím na mojej posteli, stále lenivá, prezerám tumblr, počúvam Fall out boy (a Panic!At The Disco) a snažím sa sústrediť na pozitívne veci- maličkosti a podobne. Tiež sa trošku, máličko zmenil môj pohľad na svet a ja si začínam uvedomovať, čo je pre mňa, ako jednotlivca, dôležité (všetka sebeckosť stranou).

Čím viac uvažujem nad tým, že chcem stretávať nových ľudí, vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a podobne, tým viac zisťujem, že mi je najlepšie s ľuďmi, s ktorými som, a vlastne nikoho nového nepotrebujem (zatiaľ...).

Vo štvrtok večer som si pozrela Interstellar a tie skoro tri hodiny môjho času, ktoré som pri tomto filme strávila/zabila neľutujem- ani trošku. Možno som preplakala tak polovicu filmu (a možno nie... okay... aj tak viete, že som revala)...Pretože. Woah. Feels. Nemám však potrebu si to pozrieť znova- druhýkrát by som pri tom už asi nevydržala, keď som to už videla (poznáte to?).


Tiež sme s Paťkou zmenili názov blogu na "pastelqueens" lebo... WHY THE HELL NOT? ^^ (a tiež, SME Pastel Queens, takže tak ^^)

You Might Also Like

0 comments

Followers