Sadness

9:02 PM

GREEK RAIN
Ak ti poviem, aby si bežal, urobíš to?
Ak ti poviem, aby si skákal, poslúchneš ma? 
Je toľko voditiek, ktoré ti dávam. 
No ty aj tak odpovedáš nie.
Nedôveruješ mi toľko?
Pravda je niekde inde.
Ja viem, čo ti chýba.
Som predsa v každej tvojej myšlienke.
Jediné, čo chceš je sloboda.
Medzi kvapkou dažďa a západom slnka
nájsť to vytúžené nekonečno zostavené z pokrových karát.
Ďaleko od hluku veľkomesta. 
Na dosah, však, k smiechu a vôni domova. 
To chceš, je tak? No tak bež, poznáš cestu.
Nechám ťa tak.
Och, otáčaš sa?
Áno, ja tiež. 
Pretože chcem, chcem sa znova prebrať vedľa teba.
 Ďakujem úžasnej fotografke Tessie. Dúfam, že ste sa nezľakli mojej smutnej tváre, zvyčajne sa smejem. Čo si myslíte o tej básni, ktorú som napísala, pokojne zanechajte poznámky v komentároch. Love ya all, drahí čitatelia.






















You Might Also Like

2 comments

  1. Báseň krásna,modelka skvelá a aj fotografka si zaslúži pochvalu :) viac takých príspevkov ;)

    ReplyDelete

Followers